Eerst uw voordelen, dan pas onze diensten
Onur Dogan zocht voor zijn nieuwe website een oerdegelijke, wervende tekstschrijver. Zijn zoekrobot plaatste Schrijf.be bovenaan de zoekresultaten. En Onur weet nu waarom.
Zaakvoerder Onur Dogan van bouwonderneming GIGABUILD: “M'n website moet live gaan. Daarom zoek ik in Google naar tekstschrijvers. In de niet-betaalde zoekresultaten prijkt Schrijf.be bovenaan, gevolgd door twee andere bureaus."
Vliegensvlugge maar grondige benadering
Onur: "Ik schrijf de drie tekstbureaus aan. Schrijf.be belt me meteen om de details van mijn tekstproject te vragen. En diezelfde dag zit het verzorgde prijsvoorstel al in mijn mailbox.
Omdat ik vooruit wil met mijn website, talm ik niet langer. Ik ga meteen met Schrijf.be in zee. De e-mails van de andere tekstbureaus komen pas binnen nadat copywriter Roel al aan de slag is gegaan! Ik klasseer ze dan ook verticaal”, vertelt Onur.
Mijn webteksten leiden nu naar mijn telefoonnummer
Zelf is Onur bouwkundige van opleiding, en dus hoofdzakelijk met het technische aspect van zijn bedrijf bezig.
Onur: “De copywriter van Schrijf.be voegt daaraan een interessante dimensie toe: de call to action. Hij beschrijft in de webteksten niet alleen wat we doen, maar ook waarom prospects voor ons moeten kiezen. Onze website neemt hen nu bij de hand, en zet hen af bij mijn telefoonnummer. Dat is veel meer dan ik had gevraagd - en gehoopt”, reageert Onur tevreden.
Mijn twijfels werden gegrond getackeld
Het tekstvoorstel verrast Onur: “Het accent ligt niét meteen op wie of wat wij zijn. En dat weet copywriter Roel goed te beargumenteren.”
Veel bedrijven trappen in de val om in hun webteksten hun hele hebben en houden te etaleren. Terwijl een klant vooral wil weten: ‘what’s in it for me?’. Hij scant naar het antwoord op de vraag: wat zijn mijn voordelen als ik kies voor GIGABUILD?
Onur: “De Schrijf.be-copywriter doet GIGABUILD de klant dus rechtstreeks aanspreken. En ik geef graag toe: dit mondt ook uit in het meest professionele resultaat. Bij dezen zijn we meteen goed gelanceerd!”